LPG montáž, přestavby a školení Autanaplyn

          
  Děkujeme, že jste s námi

       autogasmotors facebook 


ŠKODA RAPID TSI na LPG


skoda rapid 1.2 tsi na lpg by autogasmotors


ŠKODA FABIA III na LPG

ŠKODA FABIA III na LPG

5 důvodů proč s námi

lpg montujeme 28let
jsme dovozci lpg systémů
školíme montážní firmy
děláme velmi silná auta
výkon motoru vám garantujeme!!!

K 30.11.2019 jsme již přestavěli
na lpg

2x   BENTLEY
1x   Mercedes ML AMG 6.3
32x HUMMER H2 6.0i a 6.2i
30x Mazda CX9 3.5i a 3.7i
1x   Mazda CX5 2.4skiactive PY-P
2x   Porsche Cayenne S 4.5i Turbo
1x   Renault Megane RS
7x  Opel Zafira OPC 2.0i Turbo aj.





Máme hostů: 2 připojeno
Hlavní strana Typy LPG zařízení


Typy LPG zařízení

Na našich stránkách vám přinášíme přehled různých technologií, které existují v oblasti montáží LPG. Vzhledem k tomu, že instalace lpg je práce odborná, není u každého vozidla stejná situace. Montáž LPG umožňuje instalaci systému LPG na základě přizpůsobení.
Jsme profesionální montážní firma a zajišťujeme vůbec nejlepší poradenství a nejlepší výběr komponentů a techniky.

Poradíme vám kdy stačí levnější varianta a kdy je lépe si připlatit. Můžete se na nás obrátit s montáží LPG zařízení na jakékoli vozidlo.

Jaké jsou možnosti instalace LPG v mém autě?
Existují různé různé typy lpg přestaveb ale volba typu závisí na značce automobilu a typu palivového systému.



Systém LPG s centrálním směšovačem - karburátor - vacuum system

Starší vozidla vybavená karburátorem si vystačí s jednoduchým systémem s centrálním směšovačem, jehož hlavní výhodou je nízká cena , snadná instalace a nenáročná údržba.
Systém je ovládán podtlakovou hadičkou zapojenou na jedné straně do sacího potrubí a na straně druhé do reduktoru tlaku.
Přepínání je manuální a má obvykle tři polohy umožňující jízdu pouze na benzín, pouze na plyn a střední poloha slouží pro vyjetí benzínu z karburátoru.
Seřizování spočívá v nastavení maximálních emisních hodnot na emisním přístroji (paltestu).
U tohoto typu zařízení bývá obvykle o cca 10% vyšší spotřeba lpg oproti benzínu než je tomu u systému řízeného lambda sondou.
Cenově nejdostupnější systém.



Systém s centrálním směšovačem 

Systém LPG s centrálním směšovačem řízeným lambda sondou - electronic
Je řízen signály z řídící jednotky benzínu ECU, které jsou zapotřebí k tomu aby systém přesně a spolehlivě pracoval.
Jedná se o jednu z prvních variant lpg systémů, které byly vyvinuty.
Nyní jsou používány pouze zřídka pro starší modely vozidel neboť jsou nahrazovány modernějšími systémy, například sekvenčním vstřikováním.

Systém s centrálním směšovačem řízený lambda sondou 

Systém LPG kontinuální vstřikování
Pro vozidla s vícebodovým vstřikováním se používal systém vstřikování plynu, který pracuje na obdobném principu jako systém vstřikování benzínu. Přísun paliva je zajišťován pro každý válec zvlášť a je řízen lambda sondou, čímž je dosaženo lepších hodnot výkonu i spotřeby než u jednoduššího systému s centrálním směšovačem, přičemž navíc odpadla možnost vzniku zpětného šlehnutí. V současné době je tento systém používán jen vyjímečně.
 

Systém kontinuálního vstřikování 

Systém LPG sekvenční vstřikování - SGI
Moderní systémy LPG jsou komplexní , řízené elektronické systémy. Systém LPG musí také bezproblémově pracovat se systémy řízení motoru různých managementů.

Systém sekvenčního vstřikování plynu dávkuje palivo pro každý válec zvlášť. Dávkování řídí benzínová řídící jednotka, která předává řídící jednotce LPG údaje o délce vstřiku paliva. Na rozdíl od předchozího systému kontinuálního vstřikování LPG, nepotřebuje tento systém lambda sondu. Instalace je možná od dvou až do dvanáctiválcových motorů vč. turbo.
Tento, nyní nejpoužívanější LPG systém splňuje přísné emisní normy EURO IV. Při jeho použití  je spotřeba i výkon motoru při provozu na LPG, shodná s provozem na benzín. Výhodou je i příznivá cenová relace, za kterou se dá tento systém pořídit.


Systém sekvenčního vstřikování


Systém LPG pro motory FSI, TSI, TFSI, GDI, DISi, Tce, Eco Bost - DirectInjection
Systém Direct Injection je pro motory s přímým vstřikováním benzínu. Jedná se o moderní systém sekvenčního vstřikování LPG a v porovnání s předchozím systémem sekvenčního vstřikování LPG zde dochází k částečné spotřebě benzínu, z důvodu chlazení benzínových vstřikovačů, které jsou umístěny ve spalovacím prostoru.
Instalace lpg je možná pouze pro daný kód motoru.



schema lovato direct injection


Systém vstřikování kapalného lpg-  Lpi, Lpfi, Lpsi 

U systému vstřikování kapalného plynu je vysokým tlakem dávkováno tekuté palivo pro každý válec zvlášť a není nutno tento systém vyhřívat vodou z motoru. V lpg nádrži je umístěno vysokotlaké čerpadlo (cca 10bar). Dávkování paliva opět řídí benzínová řídící jednotka. Systém vyrábí holandská firma VIALLE a italská firma ICOM. Tento systém je velmi citlivý na kvalitu paliva.




 

lovato service, autogasmotors, gasauto, autogas, autogaz, auto lpg, lpg auto, na lpg, na cng, centrum autoplynu, autoplyn, auto na plyn, auta na plyn, lpg, cng, plyn do auta, auto na gas, auto na gaz, čerpací stanice lpg, cng, montáže lpg, přestavby na lpg, pohon lpg, pohon na plyn, propan butan, zemní plyn, systémy lpg, cng, revize lpg, diagnostika lpg systémů, servis lpg, cng, programy lpg, sekvenční vstřikování plynu, lpg, cng, centrální směšovač, igs, sgi, dgi, fast, fast 24, just, just heawy, just heawy new, sekvent fast, sekvent 24, blitz, ecogas, ok start, basic, tronic, tronik, magic, magic 2, lovtec, lovato, lovatogas, lov u, lov u2, lov eco, lov eco pro, lov eco 4eu, easy fast, ag systems, gastech, basic, super, dfi, dfi monitor, injection gas systém, sekvent gas injection, omegas, etagas, al 700, al 720, al 600, stela, elisa, nord, leonardo, bingo, evo, mix, reduktor tlaku lpg, regulátor tlaku lpg, hadice lpg, trubka lpg, multiventil lpg, nádrž lpg, držák nádrže lpg, držák rezervy, obal rezervního kola, plnící koncovka lpg, plnění, odvětrávání, odvětrávací schránka, ukazatel stavu paliva lpg vnádrži, benzínový ventil, plynový ventil, filtr lpg, filtry lpg, plynový filtr, plynná a kapalná fáze, interface, komunikační kabel, schválené přestavby, schválená auta, životnost nádrže lpg, cng, prošlá nádrž lpg, schválená auta na lpg přestavby, motorové oleje pro lpg motory, svíčky pro plynové lpg motory, výměna nádrže na lpg, sekvence sequent gas injection autogasanlage autosplynovače montáže autosplynovačov směšovače smiešovače autoplyn zubří montáže lpg cng zlínský kraj montáže lpg cng vsetín montáž plynu do auta přestavba lpg z auta do auta přímé vstřikování lpg plynu do válců nejlevnější přestavba na lpg ceník montáží lpg, ceník přestaveb lpg, cng poruchy zapalování toroidní nádrž válcová nádrž nádrž místo rezervy nádrž za sedadla seřízení lpg velká spotřeba lpg značky lpg výrobci lpg cng homologace lpg cng výměny nádrží na lpg lpg do nových aut typy lpg olej flash lube flash lube sada , kvalita plynu, kvalita lpg, cng, redukce tankování, čerpání, náhradní díly lpg, krytka plnění, krytky plnění, revizní sady lpg systémů, směšovač, protizášlehová klapka, protišlehová klapka, snímače, snímač tlaku plynu, snímač tlaku lpg, snímač tlaku v sání, snímač podtlaku v sání, map senzor, map snímač, snímač teploty plynu, snímač teploty regulátoru, vstřikovače plynu, rail, emulátor otáček, emulátor vstřikovačů, emulátor vstřiků, cutt of ventil, servomotorek, krokový motorek, common rail, řídící jednotka lpg, schéma zapojení lpg, tankování lpg,cng, cukání na lpg, zhasínání na lpg, výkon na lpg, svíčky na lpg, značka systému lpg, turbo, valvetronic, ECE R 115, E 67R 00, E67 R 01, ekologie, ecologie, bifuel LOVATO EASZ FAST SMART/

Jakékoli kopírování obsahu z těchto webových stránek, pouze se souhlasem majitele !!! Všechny obrázky, fotografie, vieda, texty a jejich obsah a uspořádání jsou vlastnictvím firmy AutoGasMOTORS a jsou chráněna autorským právem. Jejich kopírování a publikování je bez souhlasu majitele ZAKÁZÁNO!
Všechna práva vyhrazena.
Copyright©2004 AutoGasMOTORS. All reserved!