LPG a CNG přestavby a školení Lovato Autanaplyn

          
  Děkujeme, že jste s námi

       autogasmotors facebook 


ŠKODA RAPID TSI na LPG


skoda rapid 1.2 tsi na lpg by autogasmotors


ŠKODA FABIA III na LPG

ŠKODA FABIA III na LPG

5 důvodů proč s námi

lpg montujeme přes 23let
jsme dovozci lpg systémů
školíme montážní firmy
děláme velmi silná auta
výkon motoru vám garantujeme!!!

K 30.1.2016 jsme již přestavěli
na lpg

2x   BENTLEY,
26x HUMMER H2 6.0i a 6.2i
26x Mazda CX9 3.5i a 3.7i
2x   Porsche Cayenne S 4.5i Turbo
6x  Opel Zafira OPC 2.0i Turbo aj.





Máme hostů: 7 připojeno
Hlavní strana Chiptuning

Chiptuning, zvýšení výkonu motoru, čipování vozidel u AutoGasMotors

Nyní 10% sleva na přečipování Vašeho motoru!
 

Optimalizace výkonu neboli chiptuning je zvýšení výkonu motoru Vašeho automobilu pomocí softwarové úpravy řídící jednotky motoru. Jde o přeprogramování EPROM paměti (Erasable Programmable Read-Only Memory), tedy elektronického paměťového bloku se sériovým programem Vaší řídící jednotky. Softwarovou úpravou se optimálně upravuje charakteristika parametrů vstřikování, poměr vzduch a paliva, délka vstřiku, tlak turba, množství paliva, rychlost reakce na plynový pedál a také omezovač kroutícího momentu. Všechny spočívají výhradně v úpravě softwaru řídící jednotky. Neprovádí se žádný mechanický zásah do motoru. Zvyšování výkonu motoru(chiptuning) provádíme i pro auta přestavěná na LPG. 

Výsledky chiptuningu je možno změřit na výkonové brzdě, kde se dají velmi dobře vyhodnocovat. Na grafu z výkonové brzdy bychom názorně viděli nárust točivého momentu a výkonu. Měření na výkonové brzdě po ůpravě, je možno provést u našeho partnera a to zdarma.

Přečipováním Vašeho motoru lze dosáhnout:

  1.  nárůstu výkonu okolo 6 - 11 % a točivého momentu okolo 10 - 14 % u atmosférických zážehových motorů
  2.  nárůstu výkonu a točivého momentu o 20 - 35 % u přeplňovaných motorů
  3.  zvýšení točivého momentu s výrazně lepší charakteristikou v nízkém a středním rozsahu otáček
  4.  zachování či snížení spotřeby pohonných hmot o 8 - 18 %
  5.  zachování hodnot životnosti motoru a jeho příslušenství
  6.  zachování limitu čistoty výfukových plynů podle platných norem Evropské unie  

Proč automobil z výroby nemá nastavené nejvyšší výkonnostní parametry? 

Při sériové výrobě automobilů je motor výrobcem nastaven pro podmínky běžného provozu s ohledem na spotřebu paliva, emisní limity, výkon, daňové předpisy a řadu dalších faktorů. Motor je tedy optimálně připraven pro běžnou jízdu, ale z hlediska výkonu skrývá značné rezervy. Chiptuning je úprava, která tyto rezervy využije a tím rapidně zvýší výkon a točivý moment motoru. 

Postup úpravy řídicí jednotky - čipování

Kontrola a zálohování původního stavu
Před ůpravou (čipováním) provedeme diagnostiku vozidla. Z řídící jednotky načteme Vaše původní data, která ihned zálohujeme.

Úprava software
Ke každé úpravě přistupujeme individuálně. Software upravíme přímo pro Vaše auto, podle Vašeho přání a počtu ujetých km ve vývojovém programu, abychom zachovali životnost motoru, emisní limity i další důležité faktory.

Zápis software
Upravený software nahrajeme do řídící jednotky motoru obdobným způsobem jako při jeho čtení.

Kontrola
Před předáním Vašeho vozidla provedeme opět počítačovou diagnostiku a jízdní zkoušku.

Záruka

Upravený a prozkoušený vůz Vám předáme, vystavíme záruční list na řídící jednotku a upravený software se záruční dobou 24 měsíců. Dále poskytujeme doživotní záruku přehrání původního SW.

Celý proces chiptuningu trvá od 1 do 3 hodin, podle modelu Vašeho auta. 

Pozor na nekvalitní chiptuning! 

Ne všechny firmy, které na českém trhu chiptuning nabízejí, jsou zcela seriózní. Pokud si vyberete špatně, budete nemile překvapeni. Může se stát, že si od Vás firma nechá zaplatit za chiptuning, ve skutečnosti se však výkon motoru a další parametry vůbec nezmění. V horším případě zásah do řídící jednotky motoru firma provede, ale zcela nevhodným způsobem, který může poškodit řídící jednotku i motor Vašeho vozu. 

Každá řídící jednotka má hardwarové číslo a v EPROM paměti nahranou určitou softwarovou verzi. Takzvaní "úpravci" tuto informaci nemají nebo nerespektují. Myslí si, že pokud mají upravený software pro určitý druh motoru (např. AUDI A6 2,5 TDI 132 kW), mohou tento software použít do všech vozů s tímto motorem. Softwarových verzí jednoho druhu motoru může být přitom i několik desítek. Výsledkem takového "chiptuningu" je pak nepravidelný chod motoru, zvýšená kouřivost atd. 

Jak poznat neprofesionálního "úpravce"? 

  • Většinou provádějí "chiptuning" pouze u aut koncernu VW od roku 2000, kde je v řídící jednotce použita přepisovatelná paměť. Upravit řídící jednotky starších aut, kde je potřeba paměť pájet horkým vzduchem a naprogramovanou zase vložit zpět, většinou neumějí.

  • Vzhledem k vyšší pořizovací ceně zařízení pro úpravu řídících jednotek nejnovějších motorů common rail (typ EDC17), "chiptuning" těchto motorů neprovádějí. Tvrdí, že se "chiptuning" na Vašem voze projeví až po ujetí několika desítek či stovek kilometrů. Automobil po odborně provedeném chiptuningu musí reagovat okamžitě a zvýšený výkon lze okamžitě poznat.

  • Mají pouze levný kabel (klon) pro napojení na řídící jednotku motoru. 

  • Neumějí software upravovat individuálně podle Vašeho přání. 

  • "Chiptuning" provádějí přímo u Vás doma, na parkovišti či u čerpací stanice za 20 - 30 minut. Za tak krátkou dobu lze do řídící jednotky nahrát pouze hotový soubor, nikoliv Váš upravený software. Odborně provedený chiptuning včetně diagnostiky trvá 1-3 hodiny, pokud je potřeba i déle. 

  • Na úpravu řídící jednotky neposkytnou záruku. 

  • Neposkytují záruku vrácení peněz vpřípadě Vaší nespokojenosti. 

  • Nemají pevné sídlo, kam můžete přijet a Vaši reklamaci vyřešit. 

Základní cena za zvýšení výkonu motoru formou chiptuningu je od 7290,-kč dle značky, modelu auta